کنفرانس بین المللی آینده صنعت زیبایی در تهران برگزار شد

اولین کنفرانس بین المللی آینده صنعت زیبایی در تهران برگزار شد.

این کنفرانس که با همت موسسه زیبایی شناسی خاورمیانه و همکاری دانشکده مواد دانشگاه خواجه نصیر، انجمنن وارد کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی، شرکت توسعه تجارت خاورمیانه (METO) از هلند، کالج زیبایی لندن و باشگاه جهانی متخصصان زیبایی (WCBI) برگزار شد؛ اولین کنفرانسی بود که در حوزه زیبایی بصورت بین المللی و کاملا علمی و دانشگاهی طراحی شده بود.

دبیر این کنفرانس دکتر علیرضایی در مراسم افتتاحیه کنفرانس بر لزوم دخالت دانشگاه ها و مراکز علمی معتبر در توسعه صنعت زیبایی تاکید کردند. در ادامه آقای دکتر احمدزاده نایب رییس انجمن واردکنندگان فرآورده های آرایشی و بهداشتی عنوان کردند که لازمه توسعه این صنعت افدام علمی در حوزه مارکتینگ و برندسازی برای فعالیتهای بین المللی است و لزوم حفظ و پیشرفت کسب و کار در شرایط موجود را عضویت در تشکل های تخصصی دانست. همچنین آقای دکتر کشکولی در خصوص مسائل حقوقی که فعالان حوزه زیبایی با آن مواجعه هستند به سخنرانی پرداختند و آمادگی دپارتمان حقوق مدرسه کسب و کار خواجه نصیر را برای حمایت از آنان اعلام نمودند.

سخنرانی ویژه این کنفرانس به موضوع یادگیری زبان اختصاص داشت. دبیرخانه کنفرانس در توضیح ارتباط و نحوه انتخاب این سخنرانی بر گسترش فعالیت ها و ارتباطات بین المللی تاکید نمود و زبان را یکی از بزرگ ترین موانع و معضلات فعالان صنفی مطرح کرد. در این بخش آقای پروفسور معظمی زبان شناس و پژوهشگر فرهنگ و زبان از نتیجه 27 سال تحقیق خود در آموزش زبان رونمایی نمودند.

سخنرانی پایانی این کنفراس نیز توسط دکتر خدایی، رییس دانشکده مهندسی مواد دانشگاه خواجه نصیر ارائه شد. ایشان ضمن ارائه آمارهای جهانی در تحقیق و توسعه مواد و تکنولوژی در حوزه زیبایی در جهان، پیشنهاد تاسیس مرکز نوآوری و فناوری مواد آرایشی و بهداشتی را با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و موسسه زیبایی شناسی خاورمیانه و فعالان صنفی مطرح نمودند که مورد استقبال قرار گرفت.

سخنران های بین المللی این کنفرانس از کالج لندن بودند که نحوه همکاری های بین المللی با اروپا را تشریح نمودند.

در این کنفرانس رسما شروع به کار کالج زیبایی لندن، شعبه ایران و باشگاه جهانی مربیان و متخصصان زیبایی و همچنین بسته هایی که برای حمایت از متخصصان زیبایی در ایران آماده شده را اعلام نمودند.

 

@Aseman_Mag

ما را دنبال کنید