پنلی فارو: در صنعت زیبایی نیاز دائمی به بهبود فنی و نوآوری وجود دارد.

محبوبیت پنلی فارو به لطف تمرکز ما بر تولید قلم مو و سرمایه گذاری مداوم بر روی نوآوری، هم در خود محصولات و هم در فرآیندهای تولید، به طور قابل توجهی در حال افزایش است.

ما سابقه و تجربه طولانی در تولید برس های نقاشی مرتبط با هنرهای زیبا داریم و این به ما دانش فنی عمیقی در تولید و تاکید بر کیفیت می دهد.

آنچه ما از مشتریان خود می بینیم این است که آنها به طور فزاینده ای بر روی اپلیکاتورها تمرکز می کنند. سال‌ها پیش، انتخاب یک برس مناسب در پایان پروسه راه‌اندازی یک برند بود، که صرفاً وسیله‌ای برای تکمیل این محدوده بود.

امروزه واضح است که حتی بهترین فرمول بدون اپلیکاتور مناسب به درستی کار نمی کند. ما بیشتر و بیشتر در حال کار برای توسعه برس هایی هستیم که با تعدیل انعطاف پذیری و چگالی الیاف فرموله شده اند تا بهترین نتایج ممکن را به دست آوریم.

من فکر می کنم این واقعا نقطه عطفی در رویکرد روزمره ما است. ما گاهی اوقات از نظر نوآوری پنج سال از بازار جلوتر هستیم. به عنوان مثال، اگر برس Fless® خود را، اولین برس انعطاف پذیر موجود در بازار، در نظر بگیریم، فرآیندهای تولید را به طور کامل بازطراحی کردیم تا انعطاف پذیری بسیار بالایی از الیاف برس به دست آوریم. ما در حال تطبیق با حرکات استفاده از آرایش به روشی هستیم که در عین حال ساده و نوآورانه است و تمام قسمت های غیر ضروری برس را از بین می برد. این سطح بعدی نوآوری است: ساده‌سازی و «تفکر هوشمندانه».

بیوتی نیوز: دگرگونی های اصلی که امروز بر کسب و کار شما تأثیر می گذارد چیست؟

پنلی فارو: یکی از مهم ترین انقلاب ها، معرفی الیاف مصنوعی در برس های لوازم آرایشی بود. فکر می‌کنم به نقطه‌ای رسیده‌ایم که به لطف نوآوری، موهای مصنوعی می‌توانند قطعاً از موهای طبیعی بهتر عمل کنند. ما آن روند را پیش بینی کرده بودیم و اکنون به نتایجی که با الیاف مصنوعی ثبت شده خود، Dermocura® به دست آورده ایم، افتخار می کنیم.

Dermocura فراتر از مفهوم الیاف مصنوعی استاندارد است که به سادگی از موهای طبیعی تقلید می کند. مفهوم تلاش برای تکرار ویژگی های موهای طبیعی می تواند یک محدودیت باشد. پلیمرهای مصنوعی مرز جدید هستند. پتانسیل بزرگ و فرصت های جدیدی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود.

بیوتی نیوز: چشم انداز شما از زیبایی 10 سال آینده چیست؟ سهم شما در این زیبایی آینده چیست؟

پنلی فارو: مصرف کنندگان به طور فزاینده ای به محیط زیست آگاه می شوند و بنابراین فرآیندهای تولید باید پایدار باشند. کارخانه ما، واقع در شمال ایتالیا در نزدیکی منطقه آرایشی کرما، انتشار صفر دارد و از سال 2010 فقط با انرژی های تجدیدپذیر کار می کند.
ما این فلسفه را نه تنها در فرآیندهای تولید خود بلکه در خود محصولات نیز دنبال می کنیم. 
گام بعدی ارائه محصولات سازگار با محیط زیست است که نه تنها با مواد قابل بازیافت تولید می شوند، بلکه خود آنها نیز قابل بازیافت باشند.
در عین حال، چشم‌انداز ما این است که روی ساده‌سازی حرکات آرایشی کار کنیم و ابزارهایی را ارائه دهیم که می‌توانند فنون کار را آسان‌تر کنند و نتایج حرفه‌ای را حتی به کاربران کم‌تجربه اعطا کنند. 
چشم انداز ما این است که اپلیکاتورها و براش های بیشتری را در این راستا توسعه دهیم و به سمت حرکات بصری تر و محصولات سبز کار کنیم. اولین قدم ها را برداشتیم...