در نهایت، از آنجایی که رنگ برای تصمیم خرید ضروری است، ما همچنین از خلاقیت ثابت در سایه ها و جلوه ها اطمینان حاصل کرده ایم.

بیوتی نیوز: دگرگونی های اصلی که امروز بر کسب و کار شما تأثیر می گذارد چیست

Fiabila: از نظر ساختار، بازیگران توزیع به دنبال محصولات ارزان قیمت هستند که منجر به کاهش ارزش بازار می شود. علاوه بر این، تمرکز برندها منجر به حجم بیشتر و نیاز به تولید بهتر و ارزان‌تر می‌شود که نیازمند ابزارهای تولید بیشتر و پرهزینه‌تر است.
ما این پدیده را زمانی پیش‌بینی می‌کردیم که سایت تولید خود را در Maintenon در فرانسه گسترش دادیم، جایی که دسته‌های 15 تنی تولید می‌کنیم. و برای تامین برندهای خاص که از این غلظت به وجود آمده اند، اکنون به ابزار تولید دسته های یک تنی مجهز شده ایم.

علاوه بر این، امروزه کاربران اطلاعات بهتری دارند، اما لزوماً قادر به ارزیابی اعتبار هشدارها در مورد مواد تشکیل دهنده نیستند.

بیوتی نیوز: چشم انداز شما از زیبایی در 5 سال آینده چیست؟ سهم شما در بازار زیبایی آینده چیست

Fiabila: علاقه مصرف کنندگان، نه با رنگ ها، بلکه با فرمول های نوآورانه در دست توسعه، تجدید خواهد شد. در طی دو سال آینده، ساختار لاک ناخن مطمئناً بسیار متفاوت خواهد بود.

توسعه گرایش «تخصصی»، این رویکرد بسیار شخصی و هدفمند به محصولات زیبایی، سریعتر خواهد شد.

تجارت الکترونیک به تدریج منجر به ورود مشتریان جدید خواهد شد. برخی از مشتریان سنتی ما بسته بندی فردی و محافظ بیشتری را طلب می کنند.

در نهایت، در آینده، احتمالاً تمرکز برندها در تمام مناطق جغرافیایی، که شامل مدرن‌سازی یا ناپدید شدن مارک‌های محلی می‌شود، بیشتر خواهد شد.

فیابیلا در حال حاضر به این آینده کمک می کند.

در رابطه با فرمول ها، ما در حال کار برای جایگزینی موادی بوده ایم که برای فرمولاسیون ضروری تلقی می شوند. فرمول های ما به لطف پیشرفت های فنی که به تدریج در حال ظهور هستند، تمیزتر و تمیزتر هستند. ما توسعه تکنیک‌هایی را تقویت کرده‌ایم که به پرتوهای فرابنفش بدون هیچ گونه مونومر واکنش نشان می‌دهند: به زودی انتظار می‌رود که لاک ناخن ممنوع شود. نوآوری همچنین به محصولات مراقبت از پوست کارآمد و محافظ مربوط می شود که به طور فزاینده ای به عنوان درمان رنگ در دسترس خواهند بود.

در مورد بسته بندی، ما به سمت یک رویکرد متفاوت برای ژست حرکت می کنیم، به عنوان مثال با قلم های کاربردی لاک ناخن در اشکال صنعتی.