جوایز MakeUp in NewYork ’s Innovation & Trends (IT) برای همه غرفه داران در نمایشگاه رایگان است. آنها مجاز به ارائه حداکثر سه نوآوری مراقبت از پوست و آرایش هستند. امسال 22 محصول جدید مراقبت از پوست و آرایش و بسته بندی از بین بیش از 100 محصول این مسابقه، نامزد شرکت در مرحله دوم شدند. در نهایت، هیئت داوران  [ 1 ] چهار نوآوری و یک "مورد علاقه هیئت داوران" را در دسته بندی های زیر اهدا کرد: لوازم جانبی، فرمولاسیون، خدمات کامل و بسته بندی.

جایزه IT لوازم جانبی

جایزه IT در رده لوازم جانبی به «برس اقیانوس» توسط Raphaël Make-Up Brushes تعلق گرفت : دسته از 50 درصد پوسته و 50 درصد بیوپلاستیک مشتق شده از گیاه کرچک و سر آن از 65 درصد ساخته شده است. فیبر بازیافتی از ضایعات بطری PET و 35٪ فیبر خام.

فرمولاسیون جایزه فناوری اطلاعات

در بخش "فرمولاسیون"، جایزه به OPAC برای قرص های زیبایی خود ، بر اساس فناوری فرمولاسیون "سیستم جداسازی سریع" (در انتظار ثبت اختراع)، که امکان به دست آوردن یک قرص جامد 0.14 گرمی را فراهم می کند که در تماس با آب باشد. یا یک سرم به کرم ژل 2.2 میلی لیتری با بافتی سبک و مخملی تبدیل می شود.این فناوری که از نظر ترکیبات فعال و عملکرد کاملاً قابل تنظیم است، چشم انداز کاملا جدیدی را در صنعت زیبایی معرفی می کند که دقیقاً به دنبال دوز نوآورانه و پایدار است. تشکیل می دهد.

در همین دسته، Cherry Smack از Regi به عنوان "مورد علاقه هیئت داوران" انتخاب شد. این نوآوری شامل امولسیون تبدیل شده به رژ لب به شکل چوب است که تمام فواید کرم یا سرم را حفظ می کند و حس طراوت ماندگاری را ایجاد می کند. فرمول آن، بر اساس عصاره آلی آلبالو (48٪)، گلیسیرین و فیتواسترول ها، از فرآیندی بهره می برد که امکان استفاده از بار رنگدانه بسیار کم (3٪) را فراهم می کند و در عین حال پوشش بالایی دارد.

جایزه خدمات کامل فناوری اطلاعات

جایزه خدمات کامل فناوری اطلاعات به R&D Color برای مومیایی کردن رویال A316 تعلق گرفت ، یک مومیایی لب در قلم چوبی ساخته شده از مواد زیستی با فرمول حسی که روی لب ها می لغزد و در عین حال جلوه خمیری ایجاد می کند. اگرچه کاملا شفاف است، اما بافت آن رنگ صورتی منحصر به فرد به لب ها می دهد که با توجه به PH پوست متفاوت است.

جایزه IT بسته بندی

در بخش "بسته بندی"، هیئت داوران به Taesung برای 100٪ PP Mono Material بدون هوا جایزه دادند .

این ایرلس 100% پلی پوپروپیلن مونو ایرلس تست نشتی را با همان استاندارد ایرلس معمولی یعنی 600 میلی متر جیوه به مدت 10 دقیقه پشت سر گذاشته است. با طراحی مینیمالیستی، همچنین با دوز 0.5 سی سی خود را از مونو بدون هوای موجود متمایز می کند که برای فرمول های آرایشی خامه ای ایده آل است.

نسخه بعدی MakeUp در نیویورک در 21 و 21 سپتامبر 2023 برگزار خواهد شد.