بیوتی نیوز: سهم شرکت خود را در صنعت زیبایی چگونه توصیف می کنید؟

Technature: ما در تمام قاره ها صادرات داریم که دانش عالی در مورد نیازهای خاص را در اختیار ما قرار می دهد تا محصولات و نوآوری های جدید خود را در راستای بازارهای مختلف تطبیق دهیم. موقعیت ما به عنوان "خلق مفاهیم نوآورانه لوازم آرایشی" مشتریان را اغوا می کند زیرا آنها انتظارات مصرف کننده را می پذیرند و حتی آن ها را پیش بینی می کنند. تیم تحقیق و توسعه ما روندهای جهانی را در زمان واقعی رمزگشایی می کند، به ویژه با حضور در 14 نمایشگاه بین المللی هر سال. خلاقیت استثنایی و دانش کامل ما در مورد مقررات و مواد اولیه، تخصص را تکمیل می کند که Technature را به یک مرجع در نوآوری های آرایشی تبدیل کرده است.

 

در چنین صنعت رقابتی، Technature به عنوان یک طراح "WoW Products®" قرار گرفته است. ما هر سال دو تا سه نوآوری عمده ارائه می دهیم و چهار فرمول آرایشی هر هفته تایید می شود. 10٪ از کارکنان ما به تحقیق و توسعه اختصاص داده شده اند تا گالنیک های جدید، روش های عملیاتی جدید را پیدا کنند…

علاوه بر این، بخش تحقیق و توسعه، همه مناطق را بررسی می کند. آن‌ها از نظر خلاقیت می‌توانند آنچه را که بخش‌های دیگر به‌عنوان منبع الهام انجام می‌دهند، مطالعه کنند، همانطور که می‌توان با مشارکتی که با راه‌اندازی LeafLab ایجاد کردیم مشاهده کرد. این شرکت دارای فناوری و دانش خاصی در زمینه درمان برگ گیاه بود که تخصص ما را در زمینه ماسک و لوازم آرایشی تکمیل کرد. ما با هم ماسکی از گیاهان و عصاره‌های گیاهی تولید کردیم: Leaf Mask® (که در نمایشگاه لوازم آرایشی پاریس برنده جایزه شد و توجه هیئت داوران PLMA در آمستردام را به خود جلب کرد).

تکنولوژی توانسته است صنعتی شود و خود را به بازارهای مختلف تحمیل کند. ما در چند سال گذشته روی ماشین‌های مختلف سرمایه‌گذاری کرده‌ایم، بنابراین توانستیم پتنت‌های زیادی را ثبت کنیم و اخیراً برچسب Talents INPI را دریافت کردیم.
در نهایت، این شرکت به تازگی جایزه تعالی BPI را به دلیل پتانسیل رشد قوی و پویایی خود دریافت کرده است، که به ما کمک می کند از حمایت آنها به عنوان بخشی از برنامه "شتاب دهنده SME" بهره مند شویم.

بیوتی نیوز: دگرگونی های اصلی که امروز بر کسب و کار شما تأثیر می گذارد چیست

Technature: مقررات اروپایی و بین‌المللی در طول سال‌ها تقویت شده و پیچیده‌تر شده‌اند، بنابراین ما مجبور شدیم هر چه سریع تر یک بخش نظارتی قوانین توسعه‌یافته ایجاد کنیم. همچنین هدف ما سازگاری با روندهای فعلی و آینده و رفتارهای مصرف کننده است.

بیوتی نیوز: چشم انداز شما از زیبایی 10 سال آینده چیست؟ سهم شما در این زیبایی آینده چیست؟

Technature: مشخصات مصرف کننده فعال، متعهد، آگاه اجتماعی در جستجوی مواد طبیعی و محصولات با عملکرد بالاتر و بالاتر، در دسترس، منحصر به فرد و شخصی سازی شده همچنان در حال توسعه است. این جستجو برای طبیعی بودن به طور فزاینده ای با فناوری های جدید، بیشتر و بیشتر در همه جا همراه خواهد شد . نقش ما ترکیب فنی و طبیعی بودن خواهد بود.

علاوه بر این، محصولات به‌طور فزاینده‌ای سفارشی خواهند شد و الزامات زیبایی هوشمند را که هم برای مردان و هم برای زنان سازگار است، برآورده می‌کنند.
در نهایت، رونق مطالعات علمی بر روی میکروبیوم پوست به طور منظم منجر به پیشرفت هایی در رابطه با نقش آن در حفظ سلامت پوست می شود. این اکتشافات راه را برای نوآوری های لوازم آرایشی هموار می کند: محصولات باید تعادل این اکوسیستم را حفظ کنند.