تربیت مدرس زیبایی در بزرگترین دانشگاه ایران

بیوتی نیوز فارسی: 

دوره تربیت مدرس زیبایی برای اولین بار در تاریخ ایران در دانشگاه تهران برگزار شد.

بنا به گزارش خبرنگار بیوتی نیوز، دانشگاه تهران با همکاری موسسه زیبایی شناسی خاورمیانه (MIA)، برای مربیان معرفی شده از سوی MIA دوره تربیت مدرس زیبایی را توسط یکی از اساتید هیات علمی خود و با صدور گواهینامه رسمی از سوی دانشگاه برگزار نمود. 

این دوره بر اساس آخرین تکنیک های روش تدریس در مهارتهایی مانند زیبایی برگزار می گردد و هدف آن پرورش مدرسان و مربیانی حرفه ای در امر آموزش است. تاکنون دانشگاه های بزرگ کشور به فعالان حوزه زیبایی آموزش نمی دادند و این متخصصان با پرداخت هزینه های سنگین در خارج از ایران به دنبال آموزش و توسعه مهارت های خود بودند که کوچکترین تبعات آن خروج ارز از کشور و نفوذ فرهنگ های ناهمگون باعرف و هنجارهای جامعه ایران بوده است. این نخستین بار است که یکی از برترین دانشگاه های ایران راسا آموزش در این صنف را بر عهده گرفته است. صدور گواهینامه رسمی از سوی دانشگاه، استفاده از هیات علمی برجسته و در اختیار گذاردن محیط و امکانات یکی از برترین دانشگاه ها در ایران و منطقه  میتواند سبب توسعه این صنف و افزایش انگیزه برای پیشرفت فعالان آن شود. 

هرچند که این دوره بسیار محدود و تنها برای متخصصان معرفی شده از سوی MIA صورت گرفته، اما امیدواریم در آینده بدون نگرانی از حاشیه های بی اساس و غیراصولی بتوان ارائه این خدمات را برای عموم گسترش داد. 

تا کنون دو گروه از متخصصان زیبایی در دو دوره ای که برگزار شد موفق به اخذ گواهینامه رسمی  در روش تدریس مهارت و تربیت مدرسی زیبایی از دانشگاه تهران شده اند  و دوره سوم آن برای بهمن ماه پذیرش شده اند. 

بیوتی نیوز بصورت اختصاصی این رویدادها را پوشش داده و با پذیرفته شدگان در این دوره بصورت اختصاصی مصاحبه نموده که متعاقبا منتشر خواهد شد.  

 

مهرناز درخشان گفت:
سلام و عرض ادب،
اساتید و گرامیان والا قدر
ضمن تشکر از آموزشها و هدایت‌های شما ،لطفا زمان پر کدن فایل ارسالی و ارسال مدارک ما، زمان بیشتری رو در نظر بگیرید و به ما بدهید ????????
    مدیریت گفت:
    درود بر شما
    پیام شما برای دست اندرکاران برگزاری برنامه ارسال شد. بیوتی نیوز صرفا انعکاس دهنده رویدادها و اخبار مهم حوزه زیبایی است و دخالتی در موضوع و اجرای آنها ندارد
      محمدی(کارشناس آموزش موسسه زیبایی شناسی خاورمیانه) گفت:
      از همراهی شما صمیمانه سپاسگزاریم.
    محمدی( کارشناس آموزش موسسه زیبایی شناسی خاورمیانه) گفت:
    خانم درخشان عزیز
    سلام، وقتتون به خیر
    ضمن تشکر از همراهی شما به اطلاع میرسانیم زمان تحویل پروژه ها با تایید استاد، دو هفته تمدید شد.

@Aseman_Mag

ما را دنبال کنید