نمایشگاه زیبایی، آرایشی وبهداشتی اوراسیا 2023 ترکیه

هجدهمین نمایشگاه بین المللی زیبایی، مو و محصولات آرایشی و بهداشتی اوراسیا ( Beauty Eurasia ) 15 تا 17 ژوئن 2023 (25 تا 27 خرداد 1402) در مرکز تجارت جهانی استانبول ترکیه برگزار خواهد شد.

نمایشگاه محصولات زیبایی اوراسیا استانبول یکی از مهم ترین و معتبرترین رویدادها دربخش زیبایی، مو و لوازم آرایشی در کل منطقه اوراسیا بحساب می آید. متخصصان این صنعت پیشرو هر ساله در استانبول گرد هم می آیند تا آخرین پیشرفت های بدست آمده در بخش زیبایی را به نمایش بگذارند. این رویداد فرصتی ایده آل برای غرفه داران فراهم می کند تا با خریداران بالقوه ملاقات کنند و فرصت های تجاری جدیدی ایجاد نمایند.

 

گفتنی است که جمهوری اسلامی ایران برای حمایت از کسب و کارها و فعالان ایرانی، در این نمایشگاه پاویون اختصاصی است. همچنین تولیدکنندگان ایرانی می توانند از 150 میلیون تومان حمایت سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران برخوردار شوند و معاونت علمی و فن آوری ریاست جمهوری نیز به هر مجموعه دانش بنیان برای شرکت در این نمایشگاه مبلغ 150 میلیون تومان پرداخت می نماید.

خلاصه اطلاعات:

تاریخ برگزاری       ۲۵ الی ۲۷ خرداد ۱۴۰۲-(۱۷-۱۵ ژوئن ۲۰۲۳)
محل برگزاری   مرکز تجارت جهانی استانبول (IFM)
شرح صنعت    محصولات آرایشی و زیبایی
آدرس      Yeşilköy Mahallesi, Atatürk Cd. 5/5, 34149 Bakırköy            
تلفن   ۰۰ ۵۲ ۴۶۸ ۲۱۲ ۹۰+
وب سایت   beautyeurasia.com

 

در صورت تمایل برای بازدید از نمایشگاه و استفاده از برنامه های جانبی و کارگاه های آموزشی (ورکشاپ آپدیت) در رشته های زیبایی می توانید با شماره تلفن 86037805 - 021 تماس حاصل نمایید.

@Aseman_Mag

ما را دنبال کنید