مصاحبه 3 سوالی با برند schwan

تولید محصولات آرایشی و بهداشتی شوان از سال 1927  آغاز شده استدر آن زمان، اولین مداد آرایشی جهان را اختراع کردند. از آن به بعد فلسفه شرکت همواره بر اساس نوآوری بوده و ده ها محصول دیگر را بر این اساس به بازار عرضه نموده.

بیوتی نیوز: سهم شرکت خود را در صنعت زیبایی چگونه توصیف می کنید؟

آرایشی و بهداشتی شوان - ما در شوان لوازم آرایشی از سال 1927، زمانی که اولین مداد لوازم آرایشی چوبی را اختراع کردیم، نقش کلیدی در صنعت زیبایی داشته ایم. تلاش بی وقفه ما برای نوآوری، دانش و تخصص ما در آسترها و سایر لوازم آرایشی رنگی همراه با کیفیت، رویکرد آگاهانه ما به فرمول های ایمن و مجموعه گسترده ما (که در سطح جهانی به بیش از 700 مشتری می فروشیم) ما را به یک بازیگر کلیدی در این صنعت تبدیل کرده است. . ما همیشه در ارائه محصولات جدید و نوآورانه به مشتریان خود پیشتاز بوده ایم - مانند اولین مدادهای آرایشی با مکانیزم چرخشی پلاستیکی یا اولین معدن پودر فشرده برای سایه چشم.

 

بیوتی نیوز: دگرگونی های اصلی که امروز بر کسب و کار شما تأثیر می گذارد چیست؟

شوان: بازارها در چند سال گذشته به طور چشمگیری تغییر کرده اند، عمدتاً به دلیل دنیای دیجیتالی شده که نوع مصرف کننده بسیار متفاوتی دارد.

مصرف کنندگان این روزها کاملاً به هم متصل هستند، آنها انتظار رضایت آنی را دارند، آنچه را که داخل و خارج است دیکته می کنند و همه با سرعتی که هیچکس انتظارش را نداشت اتفاق می افتد.

آنها کمتر به وفاداری به برند علاقه دارند و بیشتر بر روی کاری که یک محصول می تواند برای آنها انجام دهد تمرکز می کنند. آنها به جامعه خود متصل هستند، کاملاً در رسانه های اجتماعی غوطه ور هستند، انتقادی و فهیم هستند. چیزی که زمانی بازاری بود که توسط برندها هدایت می شد، به یک بازار کاملاً مبتنی بر مصرف کننده تبدیل شده است.

ما باید بتوانیم با همکاری با برندها به این پیشرفت پاسخ دهیم تا خواسته های مصرف کننده را برآورده کنیم. ما باید سریع، چابک، سازگار، نوآور و همه کاره باشیم. ما باید گوش کنیم. به بازارها گوش دهید، به مشتریان گوش دهید و آینده زیبایی را با هم بسازید. خوشبختانه، ما یک شبکه جهانی از شرکت های تابعه داریم که با پایگاه مشتریان ما ارتباط تنگاتنگی دارند. ما با هماهنگی با آنچه در بازارها اتفاق می افتد و تبدیل آن به نوآوری پایدار، در آینده سرمایه گذاری می کنیم.

بیوتی نیوز: چشم انداز شما از زیبایی در 5 سال آینده چیست؟ سهم شما در بازار زیبایی آینده چیست؟

شوان: مصرف کنندگان انتظار دارند که برندهای مبتنی بر پایداری محیط  زیستی را جدی بگیرند. اگر صنعت غذا را در نظر بگیرید، این به طور کامل تغییر کرده است و امروزه مصرف کنندگان بدون توجه به جایی که زندگی می کنند، می توانند مجموعه ای شگفت انگیز از محصولات ارگانیک و مبتنی بر پایداری محیط زیستی را خریداری کنند. ما معتقدیم در صنعت زیبایی نیز همین اتفاق خواهد افتاد. محصولات آرایشی و بهداشتی باید دارای عملکرد بالا و پایدار باشند و در عین حال به مصرف کنندگان اجازه دهند تا به شکلی آگاهانه عالی به نظر برسند.

توسعه کلیدی دیگر دیجیتالی شدن است. مشتریان می خواهند 24 ساعته مطلع شوند، آنها می خواهند از وبلاگ نویسان و اینفلوئنسرها بشنوند که زیبایی به کجا می رسد، آنها می خواهند به اشتراک بگذارند، آنها می خواهند جلوتر از منحنی باشند و در حالی که می خواهند به یک جامعه تعلق داشته باشند و عضوی از یک گروه اجتماعی باشند. ، آنها همچنین می خواهند تا حد امکان مستقل باشند.

دیجیتالی شدن یک پلتفرم فوق‌العاده به ما ارائه می‌دهد تا بهتر بفهمیم در بازارها چه اتفاقی می‌افتد، مصرف‌کنندگان چه انتظاراتی دارند و برندها می‌خواهند چه چیزی ارائه دهند.

صنعت زیبایی همچنین به طور فزاینده ای به سمت استفاده از هوش مصنوعی و AR ، استفاده از داده های بزرگ و یک رویکرد بسیار سفارشی برای مصرف کننده منفرد برآمده از داده های به اشتراک گذاشته شده از طریق سیستم عامل های دیجیتال حرکت می کند.

@Aseman_Mag

ما را دنبال کنید