همه چیز درباره‌ی لیپ گلاس (برق لب) و استفاده‌های آن

 

برق لب یا لیپ گلاس یکی از اقلام آرایشی ضروری برای دوست‌داران آرایش است. لیپ گلاس لب‌ها را پرتر و جذاب‌تر نشان می‌دهد و به همین دلل این روزها تقریبا هیچ سلبریتی و متخصص آرایشی وجود ندارد که از این محصول استفاده نکند. اما این مایع برق و محبوب از چه چیزی ساخته شده و باید از آن استفاده کرد؟

لیپ گلاس چیست؟

 

لیپ گلاس یک محصول آرایشی عالی است که با براق کردن لب‌ها می‌تواند ظاهر آن‌ها را پرتر و حجیم‌تر نشان دهد. این محصول نسبت به خط لب، رژ لب مایع و رژ لب جامد رنگدانه‌های کمتری دارد و در دو نوع مات و شفاف تولید می‌شود. استفاده از برق لب راز مرطوب و درخشان نگه داشتن لب‌ها است و کارشناسان توصیه می‌کنند روی خط لب و رژ لب هم از آن استفاده کنید تا آرایش شما جلوه‌ی بهتری داشته باشد.

فرق لیپ گلاس و تینت هم دقیقا در همین میزان رنگدانه‌ها است. بافت و جنس هر دو یکی است اما رنگدانه‌های تینت لب بسیار بیشتر از برق لب است و می‌تواند به شکل یک رژ لب قوی عمل کند، لب‌ها را مرطوب نگه دارد، ماندگاری دارد و به راحتی از روی لب پاک نمی‌شود. اما برق لب رنگ کمتری دارد و بعد از مدت زمانی از روی لب پاک می‌شود.

لیپ گلاس از چه چیزی ساخته شده است؟

 

اغلب براق‌کننده‌های لب از موم یا ژل نفتی برای ایجاد یک پایه‌ی نرم و لغزنده برای ساخت محصول استفاده می‌کنند. عطر‌ها، روغن‌ها و رنگدانه‌ها به این پایه اضافه می‌شوند تا رایحه، بافت و رنگ را تغییر داده، آن را آماده‌ی مصرف کنند. لیپ گلاس آبرسان در بین دیگر انواع آن بهترین انتخاب است. چون می‌تواند علاوه بر ایجاد زیبایی، رطوبت پوست لب‌های شما را هم تامین کند.

محبوب‌ترین لیپ گلاس‌ها در بین خانم‌ها

 

لیپ گلاس‌ هم مثل هر محصول آرایشی دیگری در انواع مختلف و با ویژگی‌های متنوع تولید می‌شود. در این بخش شما با محبوب‌ترین لیپ‌ گلاس‌ها در بین مصرف‌کنندگان آشنا می‌شوید. پس اگر قصد خرید دارید می‌توانید یکی از محصولات این لیست را انتخاب کنید و از نتیجه‌ی کار مطمئن باشید.

برق لب شفاف

رنگ این دسته بسیار ملایم و کاملا شفاف است. از این مدل برق لب‌ها می‌توانید برای درخشان کردن رژ لب استفاده کنید چون رنگدانه‌های خیلی کمی دارد و رنگ اصلی رژ شما را تغییر نمی‌دهد.

برق لب رنگی

اگر تمایلی به آرایش لایه لایه ندارید می‌توانید یک برق لب رنگی بخرید تا به همان اندازه که به لب‌هایتان درخشندگی می‌دهد، رنگ را هم به آرایش شما اضافه کند. البته نباید این نکته را هم فراموش کنید که ماندگاری رژ لب لیپ گلاس مثل رژ لب مایع و جامد نیست و رنگ آن هم بسیار ملایم‌تر است.

برق لب شیمر

یک برق لب با نقاط درخشان بسیار ریز که برای مهمانی‌های شب مناسب است و به عنوان یک لایه روی رژ لب استفاده می‌شود.

برق لب مات

شاید اسم این مدل برایتان کمی عجیب باشد اما با استفاده از این برق لب روی رژ لب می‌‌توانید در کنار اضافه کردن رطوبت به لب‌ها، رنگ رژ لب را کاملا مات کنید.

برق لب حجم دهنده

در فرمولاسیون لیپ گلاس حجم دهنده موادی وجود دارد که به عنوان حجم‌دهنده‌ی موقت عمل کرده و تا چند ساعت پس از استفاده باعث حجیم‌تر شدن لب‌های شما می‌شود.

چگونه لیپ گلاس درست کنیم؟

 

 

 

برای درست کردن لیپ گلاس در خانه به مواد زیر نیاز دارید:

  • عسل یک قاشق غذاخوری
  • روغن بادام شیرین یک قاشق غذاخوری
  • زغال اخته ۱۰ عدد

تمام مواد را در یک کاسه ریخته و در مایکروویو گرم کنید. سپس از صافی رد کنید، در ظرف مناسب بریزید و اجازه دهید خنک شود. با اضافه کردن سایه‌ی چشم به رنگ دلخواه می‌توانید برق لب خانگی خود را اکلیلی کنید. همچنین با اضافه کردن چند قطره اسانس نعنا، نعنا فلفلی یا اکالیپتوس به مواد، می‌توانید یک برق لب حجم‌دهنده داشته باشید.

مرور کلی

برق لب یا لیپ گلاس شبیه به رژ لب مایع است اما رنگدانه‌های کمتری دارد و لب‌ها را بسیار درخشان می‌کند. اگر از طرفداران آرایش هستید باید بدانید که استفاده از برق لب بسیار ترند شده و حتما باید یکی دوتا از آن‌ها را در کیف لوازم آرایش‌تان داشته باشید.

 

منابع: charlottetilburylorealparisusa

@Aseman_Mag

ما را دنبال کنید